
Zijn was een Een paar weken Sinds Cisco is lid geworden Bovendien 40.000 Leider van de detailhandel in New York City voor NRF: Grote Show of Retail. THEN evenement EN consequent de impuls van evolutie Retaillandschap en servicebijv. zoals Central Hub voor Wat Volgende in de industrie. Evenement 2025 presenteerde het thema “Game Changer,,“En voor alles DE evenement Ervaring, drie spel–Verander de afhaalrestaurants hebben zich boven de rest onderscheiden:
Kunstmatige intelligentie leidt nieuwe vaardigheden bij gepersonaliseerde betrokkenheid
De IA was overal bij de NRF en het was duidelijk dat de evolutie ervan de grootste transformatie in de geschiedenis van de sector tot nu toe blijft leiden. Gedurende het evenement hebben we gezien hoe technologieën worden gebruikt om grote hoeveelheden gegevens over klantvoorkeuren en gedrag te analyseren. Indien effectief gebruikt, stelt dit retailers in staat om nieuwe waarde -toegepaste ervaringen aan te bieden voor klanten zoals gepersonaliseerde aanbevelingen en gerichte aanbiedingen, aan het einde van grotere manden en meer tevredenheid.
AI was te zien in de Cisco -stand als de onze Mobiele betrokkenheid Demo gemarkeerd WebEx Connect’s Mogelijkheid om het aankooppad opnieuw te definiëren met intelligente automatisering. Mobiele koffie bestellen ontmoette deelname aan de Cisco-standaard, met een ervaring met een ervaring die begint met zelfbediening geleid door kunstmatige intelligentie en eindigend met enkele van de beste melkbodemmelk.
Intelligente camera’s zijn een essentiële oorsprong voor het archief van de toekomst
Historisch gezien heeft het gebruik van de camera in de detailhandel zich gericht op de bescherming van fysieke en digitale bronnen, waardoor de veiligheid van werknemers en klanten wordt gegarandeerd en diefstal en fraude voorkomen. Naast een geval van gebruik van beveiliging kunnen cameragegevens echter dealers helpen om nieuwe en vitale inzichten te verkrijgen in de omgevingen van hun winkels en hun klanten. Cameragegevens kunnen worden gebruikt om de leyout van het archief te optimaliseren, de positionering van de producten te verbeteren en de algehele stroom van klanten te verbeteren, en het gedrag van klanten te controleren om inzichten in trends en voorkeuren te verkrijgen.
Cisco toonde deze belangrijke kans voor retailers in de standaard met het volledige assortiment slim beheerd door Cloud Meraki -camera’s Met de ecosysteempartner, elk geweldig. Indien gecombineerd, worden de gegevens gegenereerd via Cisco Meraki -camera’s geëxploiteerd door de kracht van Analyse van de geavanceerde van alles van Onthaal verborgen modellen en winstgevende kansen voor retailers, zoals demografische gegevens en het gevoel van klanten, evenals traditionele statistieken rond de drop en het tijdstip van het verblijf, wat wijst op het belang van klanten in de gebieden en producten van de winkel.

Retailinnovatie vereist digitale veerkracht
De retailsector heeft aanzienlijke hoeveelheden post-pandic innovatie ervaren. Digitale transformatie biedt echter complexe uitdagingen en een enorme kans voor veel retailers, en het is niet alleen de goedkeuring van nieuwe technologieën.
Resellers worden nu elke dag op hogere normen gehouden als het gaat om klantervaringen. Klanten verwachten dat elk contactpunt met een retailer naadloos en consistent is met digitale en fysieke interacties. Een artikel op de voorraad of slechte applicatie -ervaring kan het verschil zijn tussen een trouwe klant en een verloren verkoop. Door te verzamelen, door enorme nieuwe sets gegevens uit het verkooppuntsystemen (POS) te combineren en te analyseren, bijbehorende apparaten, mobiele applicaties, winkelstructuren, gast- en IoT Wi-Fi-netwerken, kunnen retailers inactiviteitstijden in winkels minimaliseren, de betrouwbaarheid van applicaties vergroten en zelfs fraudulentactiviteiten identificeren. We hebben deze nieuwe functies benadrukt, onlangs toegevoegd aan de Cisco Splunk -portemonnee.
Splunk it service intelligentie Het biedt het mechanisme voor een dergelijke zichtbaarheid tussen fysieke en online winkels met belangrijke prestatie -indicatoren in realtime en monitoring op serviceniveau om de digitale veerkracht van de dealer te verbeteren en hen in staat te stellen de ervaringen aan te bieden die klanten verwachten.

Cisco voor retailverkoop: verbinding en bescherming van retailorganisaties in het tijdperk AI
In NRF was Cisco enthousiast om end-to-end retailoplossingen te tonen en aan te tonen hoe we bedrijven bieden om nieuwe uitdagingen aan te gaan. Cisco omvat niet alleen het constant evoluerende retailpanorama, maar onze oplossingen maken het mogelijk. Wij kunnen u helpen uw netwerkinfrastructuur te moderniseren en uw fysieke en digitale omgevingen op te nemen met de intelligentie, analyse en automatisering die nodig is om de belangrijkste resultaten van het bedrijf te begeleiden. Bekijk hieronder enkele kostbare bronnen om te zien hoe Cisco is Verbinding en bescherming van retailorganisaties in het tijdperk AI.
Cisco Portfolio Explorer voor retailverkoop
Splunk voor de verkoop van de detailhandel
Cisco Meraki voor verkoop
Cisco Milayeyes voor de verkoop van de detailhandel
Cisco -ruimtes voor detailhandel
Cisco Store Tech Lab
Sprunch en de Cisco Shop demonstreren de kracht van digitale veerkracht naar NRF 2025
Deel: