AI overal: terugblik op Cisco Live 2025 in Amsterdam

Cisco Live in Amsterdam was op vele manieren ongelooflijk, waaronder de energie en focus op kunstmatige intelligentie en hoe kansen kunnen worden benut. Het stond centraal in elk gesprek en elke sessie, inclusief een sessie die ik mocht presenteren samen met Carlos Pereira, collega en hoofdarchitect, klantbeleving bij Cisco.

Focus op waarde

Een van de belangrijkste lessen die ik heb geleerd, is dat we AI niet moeten zien als een magische oplossing of als de enige oplossing. Als leiders is het essentieel dat we ons richten op het leveren van commerciële waarde, het identificeren van zinvolle use cases en het behalen van een return on investment.

En een van de meest overtuigende use cases voor AI is in klantenservice. Ik was verheugd om ons publiek te vertellen over enkele verbeteringen die we hebben doorgevoerd in ons Technical Assistance Center (TAC) met behulp van AI. Dit omvat self-service ondersteuning met onze AI-assistent en volledig geautomatiseerde voorspellende analyse en herstel van hardwarefouten!

Carlos benadrukte het belang van het bespreken van aanvullende use cases die we hebben geïdentificeerd in CX, waaronder het gebruik van AI-agenten om hyper-geautomatiseerde voorzieningen mogelijk te maken en de constante dreigingen te verdedigen. Hij gaf inzicht in de extra risico’s die het gebruik van AI met zich mee kan brengen voor uw infrastructuur en hoe deze te beperken. Ook deelde hij belangrijke tips over het behalen van ROI. U kunt de Replay-video en de presentatie van onze sessie bekijken om de strategieën voor het versnellen van de modernisering en uitvoering van infrastructuur voor AI nu te begrijpen!

Bovendien zullen de resterende geregistreerde sessies van Cisco Live in Amsterdam vóór 3 maart worden gepubliceerd in de on-demand bibliotheek. Zorg ervoor dat u de site bookmarkt en de sessies bekijkt die u hebt gemist.

Mijn diepste dankbaarheid

Ik wil mijn oprechte dank uitspreken aan iedereen die Cisco Live 2025 in Amsterdam tot een onvergetelijk evenement heeft gemaakt. Dit omvat onze klanten, partners, sprekers en het team van Cisco. Jullie enthousiasme, aanwezigheid en feedback inspireren ons om te blijven innoveren en vooruit te gaan.

Bedankt dat u deel uitmaakt van deze reis. Ik kijk ernaar uit om onze samenwerking voort te zetten terwijl we samen de toekomst van technologie vormgeven. Deel uw gedachten over het evenement in de opmerkingen hieronder!

Deel:

BRON

Verwante vermeldingen

Cisco helpt nutsbedrijven met CIP Nearc Compliance navigatie

De betrouwbaarheid van het Noord-Amerika-netwerk is gebaseerd op sterke computerveiligheid. Ontdek hoe de verdediging tegen industriële bedreigingen van Cisco Public Services kan helpen om te voldoen aan de CIP-nabijc-vereisten, inclusief…

Het ontwerpverhaal van de bekroonde Cisco Wi-Fi 7 toegangspunten

De Cisco Wi-Fi 7 Access Points hebben een opmerkelijke prestatie behaald door de prestigieuze Red Dot Award voor productontwerp te winnen. Achter dit succes ligt een diepgewortelde ontwerpfilosofie van ‘Empathie,…

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ben je verdwaald?

4 Nieuwe AI-updates voor Samsung Galaxy met Android

4 Nieuwe AI-updates voor Samsung Galaxy met Android

SQL TIMENTEN XE PROFILES (Deel 2) – Patienten en Profielen

Ninja Prime Day -aanbieding: favoriete friteulen met dubbel bakgebied voor $180

Ninja Prime Day -aanbieding: favoriete friteulen met dubbel bakgebied voor $180

Een verrassende pixel voor jou

Een verrassende pixel voor jou

SQL Tijden XE Profielen (Deel 1)

Apple Watch Series 10 al op eerste dag in prijs verlaagd

Apple Watch Series 10 al op eerste dag in prijs verlaagd