
Vivo is een technologisch bedrijf dat hoogwaardige producten creëert op basis van waarden, met intelligente apparaten en diensten zoals Core. Het bedrijf streeft ernaar een brug te slaan tussen mensen en de digitale wereld. Met unieke creativiteit biedt Vivo gebruikers een steeds handiger mobiel en digitaal leven. Door te focussen op fundamentele waarden zoals Benfen, gebruikersoriëntatie, designgedreven waarde, continu leren en teamwork, heeft Vivo een strategie voor duurzame ontwikkeling geïmplementeerd met als visie om te groeien tot een gezondere en duurzamere samenleving van wereldklasse.
Vivo wordt ondersteund door een netwerk van onderzoeks- en ontwikkelingscentra in steden als Shenzhen, Dongguan, Nanjing, Beijing, Hangzhou, Shanghai en Xi’an, gericht op de ontwikkeling van toonaangevende technologieën zoals 5G, kunstmatige intelligentie en andere. Het bedrijf heeft ook een intelligent productienetwerk opgezet, met een jaarlijkse productiecapaciteit van bijna 200 miljoen smartphones. Op dit moment heeft Vivo zijn verkoopnetwerk uitgebreid naar meer dan 60 landen en regio’s en heeft het wereldwijd meer dan 500 miljoen gebruikers.
*”Benfen” is een term die de juiste houding beschrijft bij het doen van dingen op de juiste manier – wat perfect past bij de missie van Vivo om waarde te creëren voor de samenleving.
. Blijf bij de inhoud en vertaal geen merknamen, producten of bedrijfsnamen.
BRON