Cisco 360 Partner-programma voor MSP en Managed Services

Technologische innovatie, aangedreven door AI, overtreft de verwachtingen van de klant. Bedrijven vereisen nu resultaten, gekoppeld aan eenvoud en behendigheid, niet alleen technologische producten. Deze verschuiving heeft diensten naar de voorgrond van onze sector geduwd, waardoor het een kritisch differentiatiepunt en een absolute prioriteit is geworden voor onze partners.

Bij Cisco engageren we ons om het succes van onze partners in deze transformatie te versterken. ALS Tim Coogan, SVP, Global Partner Sales, dit is een sleutelelement van onze channel strategie en het nieuwe Cisco 360-partnerprogramma:

“Onze klanten vertellen ons duidelijk dat managed services steeds meer worden gezien als transformerende technologie. En onze partners vertellen ons dat dit bedrijfsmodel de grootste groei verwacht. Daarom zijn beheerde diensten fundamenteel voor de toekomst van Cisco.

De klantenvraag voldoet aan de prioriteit van partners

De gegevens zijn duidelijk: managed services zijn de belangrijkste groeimotor voor partners in het IT B2B-kanaal. Uit een Canalys-onderzoek van februari 2025 onder meer dan 1.000 wereldwijde respondenten bleek dat 49% managed services als hun belangrijkste inkomstenbron noemde, waardoor de 16% hardwareverkoop met andere initiatieven werd overtroffen na snel dalende tarieven. Ook de enquête identificeerde Services beheerd als de meest grove marginebijdrage.

Deze focus op managed services is perfect logisch als je de tastbare voordelen voor partners bekijkt:

  • Verbeterde winstgevendheid: Managed services creëren stromen van voorspelbare en terugkerende inkomsten met hogere marges die in de loop van de tijd geoptimaliseerd kunnen worden, waardoor het vertrouwen van beleggers wordt vergroot en investeringsbeslissingen worden ondersteund.
  • Grotere klantbetrokkenheid: Managed services mogelijk maken volledige betrokkenheid gedurende de levenscyclus, zodat u voortdurend redenen heeft om met uw klanten te communiceren, vanaf de initiële verkoop tot het helpen van de klant aan boord te komen en de oplossing te accepteren om de kans op vernieuwing en uitbreiding te vergroten, wat leidt tot een verbetering van leven, mindset en tevredenheid.
  • Strategische waarde: Focus op bedrijfsresultaten in plaats van snelheid en feeds, hoog van leverancier voor een volledige strategische consultant. Het is veel moeilijker voor een concurrent om een account binnen te komen wanneer de klant voelt zich verplicht om u eerst te bellen om nieuwe prioriteiten te bespreken.

Cisco’s 3P-strategie: onze toewijding aan uw reis naar managed services

Eerder schreef ik over Cisco’s toewijding aan MSP via onze “3p”-strategie: Platform, voorkeur en prestaties. Deze holistische benadering blijft vastleggen wat het meest essentieel is voor ons gezamenlijk succes als Cisco-portfolio, onze partners en ons partnerprogramma voortdurend evolueren.

  • Platform: begint met geweldige technologie – Ons “One Cisco”-portfolio brengt de ongeëvenaarde kracht van toonaangevende technologieën van onze leider samen. Van netwerken en beveiliging tot zichtbaarheid en samenwerking, onze platforms zijn ontworpen met integratie zonder onderbreking, gecentraliseerd beheer en automatisering. We blijven investeren in specifieke productbeheerders voor MS, inclusief functionaliteiten die nodig zijn voor grootschalig operationeel succes, zodat u complete en resultaatgerichte oplossingen kunt leveren.
  • Voorkeur: de sleutelsteen van onze strategieWe verbinden ons eraan om de partnerervaring voor u als MSP te verbeteren en te vereenvoudigen. Dit omvat het aanbieden van een set tools en resources, geleverd door branchexperts, om u te helpen de platforms te integreren, optimaliseren Uw praktijk volwassenheid en versnellen uw Managed servicesactiviteiten. We willen tijd en kosten besparen van uw evolutie, ongeacht waar u zich bevindt op uw reis.
  • Prestaties: beloon uw groei – Het Cisco 360 Partner-programma is ontworpen om partners te belonen voor groei en om hun Cisco-vaardigheden uit te breiden. Het draait om het erkennen van uw investeringen en het vieren van uw succes bij het verrukken van klanten. Wij richten u op Cisco Field-verkopers via gemeenschappelijke statistieken en bieden u managed services, Aligned portfolio Cisco Powered Services.

Managed services door partners: opgenomen in het Cisco 360 Partner-programma

Individuele labels definiëren niet langer een technologiepartner. Aangezien de meeste partners nu meer praktijkgericht zijn, zijn managed services diep geïntegreerd in het Cisco 360 Partner-programma, niet als een extra component, maar als een essentiële maatstaf voor succes. De duur van de managed servicespraktijk en de getoonde vaardigheden dragen rechtstreeks bij aan de Partner Value Index (PVI), die essentieel is om de benamingen en voordelen te ontgrendelen.

Zo worden managed services weergegeven in de bijbehorende metrische categorieën:

  • Fundering: We erkennen uw vooruitgang bij het opbouwen van een solide managed servicespraktijk, inclusief speciale rollen en het beheren van een netwerk- of operationeel centrum (NOC/SOC). Ons volwassenheidskader voor de managed servicespraktijk op drie niveaus, in lijn met het klantbetrokkenheidsmodel van Tsia Laer, ondersteunt u in elke fase van uw reis.
  • Capaciteit: Deze statistieken weerspiegelen die van uw team bekwaamheid door Black Belt kwalificatie en Cisco Career Certifications. Partners met een duur van de managed servicespraktijk kunnen extra voordelen verdienen door vaardigheden te delen vanuit een Center of Excellence in verschillende landen via een flexibel HUB E TypePoke-model.
  • Prestatie: Uw boekingen voor managed services (ACV/TCV) en het gebruik van specifieke inkoopprogramma’s voor MS – het Enterprise Services Agreement (MSEA) en het Service License Agreement (MSLA) – verhogen uw prestatiegegevens rechtstreeks. De rapportage van de reserveringen van beheerde diensten helpt ook om continue investeringen in functionaliteit en experts te rechtvaardigen die zich op MSP hebben gericht.

    Betrokkenheid: De diensten die natuurlijk worden beheerd, omvatten de toewijding aan de levenscyclus, van landing en adoptie tot uitbreiding en vernieuwing. Deze bewegingen vertalen zich rechtstreeks in de activiteiten van betrokkenheid en in de resultaten van Cisco 360.

    Het plukken van de vruchten van het succes van beheerde diensten

    Succes in Managed Services wordt goed toegekend in het Cisco 360 Partner-programma.

    Differentiatie: Bereik Cisco Powered Services De benamingen helpen u te onderscheiden. Ze zijn te zien in de verbeterde partnerlocator, die klanten, Cisco-verkopers en andere partners helpt om u te vinden op basis van getoonde sterke punten.

    Programmatische ontdekkingen: We waarderen het feit dat de MSP’s de architecturale voorkeur begeleiden. De programmatische korting, afgestemd op de praktische volwassenheid en het bereiken van de Cisco-service, helpt u te vermelden en te verkopen met snelheid en winstgevendheid, zodat u uw catalogus van diensten kunt vullen met aanbiedingen tegen prijzen.

    Cisco Partner Incentives (CPI): Back-end prikkels ook door de prikkels van de Cisco Partner (CPI) verbeteren uw winstgevendheid. CPI beloont u voor de verkoop van de nieuwste Cisco-innovaties, bijvoorbeeld Wi-Fi 7-producten transporteren een hogere stimulans van Wi-Fi 6E. Uw inkomsten groeien als u investeert in de volwassenheids- en praktijkvaardigheden van de beheerde diensten en het bereiken van de favoriete aanduiding ontgrendelt een extra CPI -bonus.

    Bedrijfsregistratie: Het beschermt uw belangen in concurrerende situaties, of u nu een nieuw logo achtervolgt, samenwerkt met een Cisco-verkoopteam of een vernieuwing nastreeft. Het helpt ons om de voorspellingen te beheren en u te belonen voor de constructie van deze beweging in uw verkoopproces.

    Dit zijn slechts enkele van de manieren waarop we uw succes belonen!

    Uw succes met Managed Services is van vitaal belang voor onze wederzijdse groei. Het Cisco 360-partnerprogramma is ontworpen om een vliegwieleffect te creëren: tijdens het investeren en leveren van de levering, wordt u toegekend, waardoor verdere groei mogelijk is. Wanneer we allebei investeren, slagen we samen in een volwassen markt met de vraag.

    Act Now: Your Path to Success

    Maximaliseer de overgangsmogelijkheid van het Cisco 360-partnerprogramma van:

    Investeren in Cisco-platforms: Bouw en verbeter uw beheerde services met behulp van de Cisco Leading One Portfolio.

    Bereik de diensten die in Cisco worden aangedreven: Differentiëren uw diensten en krijg meer zichtbaarheid op de markt.

    Bevorder het niveau van de rol van uw leverancier: Deze investeringen vertalen zich rechtstreeks in de looptijd van de beheerde diensten van Cisco 360 en verschillen de behoefte aan verdere validatie gedurende 18 maanden of meer van de lancering van 25 januari

    Exploiteer specifieke inkoopprogramma’s voor MS: Optimaliseer uw winstgevendheid met behulp van software-inkoopprogramma’s die zijn ontworpen voor MSP.

    Vlagingsdiensten beheerd in CCW: Zorg ervoor dat uw bijdragen zorgvuldig worden gemonitord en erkend om ons te helpen investeringen in verkleinde te verkleinen om uw behoeften te ondersteunen.

    Gebruik van het Partner Experience Platform (PXP): Het bewaakt de indexen en statistieken van de waarde van de partner om te zien hoe uw inspanningen zich vertalen in de voordelen van het programma.

    Cisco is diep toegewijd aan het garanderen van onze MSP-partners om platforms, middelen en prikkels te hebben om op een winstgevende manier te groeien. Door de services te omarmen die bij Cisco zijn beheerd, is het mogelijk om nieuwe winstgevende groeimiveaus te ontgrendelen en een blijvende waarde te creëren voor uw klanten, die u alle reflecties in het Cisco 360-partnerprogramma ziet.

    Samen kunnen we aanzienlijk succes behalen. #Ganaged

    We zouden graag horen wat je denkt. Stel een vraag, commentaar hieronder en blijf in contact met #Ciscopartners op sociale media!

    Cisco Partners Facebook | @Ciscopartners X/Twitter | Cisco Partners LinkedIn Can you please pass me the salt?

    BRON

Verwante vermeldingen

Ontdek de impact van generatieve AI in cyberbeveiliging

Terwijl we in oktober de Cyber Security Awareness Month vieren, duiken we in een onderwerp dat iedereen bezighoudt: de transformerende kracht van kunstmatige intelligentie (AI) en de impact ervan op…

Waarom de innovatiestrategie van Cisco de routekaart van uw partners moet bepalen in het volgende decennium

Wanneer partners kiezen voor een technologiealliantie, gokken ze op een looptijd van tien jaar. De vraag is niet alleen: “Wat kan deze leverancier vandaag de dag te bieden hebben?” Het…

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ben je verdwaald?

Nieuwe aanpassingsopties en Gemini-integratie in OxygenOS 16

  • Door redactie
  • oktober 17, 2025
  • 0 views
Nieuwe aanpassingsopties en Gemini-integratie in OxygenOS 16

Tesla introduceert volledig zelfrijdende modus “Mad Max” die snelheidslimieten negeert

  • Door redactie
  • oktober 17, 2025
  • 1 views
Tesla introduceert volledig zelfrijdende modus “Mad Max” die snelheidslimieten negeert

Meta stopt met ondersteuning voor Messenger-desktopapp

  • Door redactie
  • oktober 17, 2025
  • 1 views
Meta stopt met ondersteuning voor Messenger-desktopapp

The Crew 2 is vanaf nu offline te spelen

  • Door redactie
  • oktober 17, 2025
  • 1 views
The Crew 2 is vanaf nu offline te spelen

Moderators vragen om AI-controles na heroïne suggestie op Reddit Answers

  • Door redactie
  • oktober 16, 2025
  • 0 views
Moderators vragen om AI-controles na heroïne suggestie op Reddit Answers

Waymo gaat ook voor DoorDash rijden in Phoenix

  • Door redactie
  • oktober 16, 2025
  • 0 views
Waymo gaat ook voor DoorDash rijden in Phoenix