
Nog een groot Cisco Live Het is in boeken. Wie houdt er niet van een week vol innovatie Cisco, netwerken, inspiratie en entertainment samen met 22.000 van je beste vrienden?
De IA was overal
Van de opening -keynote die een Indrukwekkend assortiment innovaties op basis van kunstmatige intelligentieVoor de wereld van oplossingen vol boeiende demo’s en talloze mogelijkheden om naar Cisco’s experts op het podium te luisteren, is het duidelijk dat Cisco de kritieke infrastructuren voor het AI -tijdperk bouwt. Via Cisco, inclusief CX, helpen we klanten navigeren in kunstmatige intelligentie.
Dit stond in het centrum van de Chief Customer Officer Liz Centoni, Keynote van dag 2: Transformeer de Cisco -klantervaring met AI en menselijke competentieWaar hij de fundamentele rol deelde van kunstmatige intelligentie die handelde in de ervaring van de klant en hoe we beveiliging, veerkracht en eenvoud aanbieden met CX -oplossingen zoals diensten als code. Cisco’s nieuwe onderzoek naar kunstmatige intelligentie -agent – De race naar een toekomstige agent: aangezien de agent de ervaring van de klant zal transformeren – Het is een uitstekende bron voor meer informatie.
Hoewel Cisco Live 2024 gericht was op kunstmatige intelligentie, leek het een teaser in vergelijking met de ongelooflijke diepte van de innovatie van kunstmatige intelligentie waar ik vorige week getuige van was. De groei van kunstmatige intelligentie is exponentieel, maar zoals Dr. Vince Kellen, CI van UC San Diego, gedeeld in de keynote van dag 2, is het verkrijgen van waarde uit kunstmatige intelligentie als het verzamelen van olijfbomen in plaats van de brandweerman. Met een grapefruitboom drinkt je in 10 minuten sap, maar met een olijfboom duurt het vier maanden verwerking en geduld voordat je kunt genieten van de olijven.
Het kost tijd om het geval te begrijpen van het gebruik van kunstmatige intelligentie, ontwerpen/valideren, bouwen, verspreiden, aannemen en uiteindelijk om het rendement op de investering te creëren. Zeker meer olijf en minder grapefruit. Dit stond in het midden van mijn sessie met Carlos Pereira – Versnellen de strategieën van modernisering en uitvoering voor AI Waar we de uitdagingen hebben onderzocht waarmee klanten worden geconfronteerd en als CX hen helpt op hun weg van adoptie van de AI.
Ik ben kort weggegaan van de CX -onderwerpen om lid te worden van Martin Lund, EVP van de gemeenschappelijke hardwaregroep, op het podium van de leiderschap IT. Samen hebben we besproken om ons voor te bereiden op de infrastructuur die klaar is voor de IA met silicium één en we onderstrepen het belang van flexibiliteit, prestaties en efficiëntie bij de modernisering van datacentersomgevingen. En ja, je brengt het laatste silicium echt een chip!
Een ander opvallend moment van Cisco Live was de Cisco Customer Achievement Awards ceremonie. De winnaars werden geselecteerd door honderden nominaties van klanten die het pad hebben gebracht naar de AI -lezing, toekomstige werkplek, digitale veerkracht en duurzaamheid. We hebben ook verschillende winnaars van de CX-specifieke prijs gevierd, waaronder onze klantwinnaar van het jaar 2025 CX-Joe Gleeson van Intel. Felicitaties aan Joe en aan alle anderen Winnaars van de klantprijs!
Ik zal dit bericht met dankbaarheid sluiten – voor de relaties en ervaringen die ik al vele jaren in Cisco heb verdiend, mijn eerste als leider van Amerika CX, en nu 19 evenementen Cisco Live Totali. Hier zijn vele anderen! Bladwijzer van de Cisco Live on-Demand Library Om de herhalingen van San Diego te zien hoe ze worden toegevoegd.
Deel: