
###
Vivo is een technologische samenleving die uitstekende producten creëert op basis van een waarde-georiënteerde benadering, met intelligente apparaten en slimme diensten zoals Core. Het bedrijf streeft ernaar een brug te slaan tussen mensen en de digitale wereld. Dankzij unieke creativiteit biedt Vivo gebruikers een steeds handiger mobiel en digitaal leven. Met kernwaarden zoals Benfen, gericht op de gebruiker, waardegedreven ontwerp, voortdurende verbetering en teamgeest, heeft Vivo een strategie voor duurzame ontwikkeling geïmplementeerd met als visie om te groeien in een gezondere en duurzamere samenleving van wereldklasse.
Door samen te brengen en lokale talenten te ontwikkelen om uitmuntendheid te bereiken, wordt Vivo ondersteund door een netwerk van onderzoeks- en ontwikkelingscentra in Shenzhen, Dongguan, Nanjing, Beijing, Hangzhou, Shanghai, Xi’an en andere steden, gericht op het ontwikkelen van toonaangevende technologie voor kunstconsumptie, waaronder 5G, kunstmatige intelligentie en andere technologieën. Vivo heeft ook een intelligent productienetwerk opgezet (inclusief geautoriseerde partners), met een jaarlijkse productiecapaciteit van bijna 200 miljoen smartphones. Op dit moment heeft Vivo zijn verkoopnetwerk uitgebreid naar meer dan 60 landen en regio’s en wordt het gebruikt door meer dan 500 miljoen gebruikers over de hele wereld.
*”Benfen” is een term die de houding beschrijft van het doen van de juiste dingen op de juiste manier – wat de ideale beschrijving is van de missie om waarde voor de samenleving te creëren.