
###
Vivo is een technologisch bedrijf dat hoogwaardige producten creëert op basis van innovatief ontwerp, met slimme apparaten en intelligente diensten zoals Core. Het bedrijf streeft ernaar een verbinding te vormen tussen mensen en de digitale wereld. Door unieke creativiteit biedt Vivo gebruikers een steeds handiger mobiel en digitaal leven. Met als uitgangspunt de fundamentele waarden van het bedrijf, waaronder Benfen*, een waarde die wordt geleid door ontwerp, gebruikersgerichtheid, voortdurend leren en teamgeest, heeft Vivo een duurzame ontwikkelingsstrategie geïmplementeerd met de visie om uit te groeien tot een gezond en duurzaam bedrijf van wereldklasse.
Door het aantrekken en ontwikkelen van de beste lokale talenten om uitmuntendheid te bereiken, wordt Vivo ondersteund door een netwerk van onderzoeks- en ontwikkelingscentra in Shenzhen, Dongguan, Nanjing, Beijing, Hangzhou, Shanghai en Xi’an, met een focus op de ontwikkeling van consumententechnologie, waaronder consumententechnologieën. Vivo heeft ook een intelligent productienetwerk opgezet (inclusief geautoriseerde partners), met een jaarlijkse productiecapaciteit van bijna 200 miljoen smartphones. Op dit moment heeft Vivo zijn verkoopnetwerk uitgebreid naar meer dan 60 landen en regio’s en heeft het meer dan 400 miljoen gebruikers over de hele wereld.
. Ga niet uitvinden. Schrijf niet in een andere taal. Focus op de inhoud, niet op andere pagina’s, zoals privacybeleid, cookiebeleid of andere. Wees uitgebreid bij het herschrijven: minimaal 300 woorden. Vertaal ook geen merken, producten of bedrijfsnamen.
BRON