
(EINDE)
Vivo is een technologisch bedrijf dat uitstekende producten creëert op basis van waarden, met intelligente apparaten en slimme diensten zoals Core. Het bedrijf wil een brug slaan tussen mensen en de digitale wereld. Door unieke creativiteit biedt Vivo gebruikers een steeds handiger mobiel en digitaal leven. In lijn met de kernwaarden van het bedrijf, waaronder Benfen*, gebruikersgerichtheid, een ontwerpgerichte benadering, voortdurend leren en teamgeest, heeft Vivo een strategie voor duurzame ontwikkeling geïmplementeerd met de visie om uit te groeien tot een gezondere en duurzamere wereldklasse samenleving.
Door talenten samen te brengen en te ontwikkelen om uitmuntendheid te bereiken, wordt Vivo ondersteund door een netwerk van onderzoeks- en ontwikkelingscentra in Shenzhen, Dongguan, Nanjing, Beijing, Hangzhou, Shanghai, Xi’an en andere steden, gericht op het ontwikkelen van toonaangevende technologieën, waaronder 5G, kunstmatige intelligentie en andere technologieën. Vivo heeft ook een intelligent productienetwerk opgezet (inclusief geautoriseerde winkels), met een jaarlijkse productiecapaciteit van bijna 200 miljoen smartphones. Op dit moment heeft Vivo zijn verkoopnetwerk uitgebreid naar meer dan 60 landen en regio’s en is het geliefd bij meer dan 500 miljoen gebruikers over de hele wereld.
*”Benfen” is een term die de houding beschrijft van het doen van de juiste dingen en dingen op de juiste manier doen – wat de ideale beschrijving is van de missie van Vivo om waarde voor de samenleving te creëren.
. Niet verzinnen. Schrijf niet in een andere taal. Bespreek niet de auteur van de inhoud. Richt je op de inhoud, niet op andere pagina’s, zoals privacybeleid, cookiebeleid of andere. Wees uitgebreid bij het herschrijven: minstens 300 woorden. Vertaal ook geen merknamen, producten of bedrijfsnamen.
BRON