
Ben je klaar om verder te gaan met Cisco Customer Experience (CX) naar Cisco Live van dit jaar? Meer dan 18.000 van onze klanten en partners zullen elkaar volgende week in Amsterdam ontmoeten, ons beste regionale evenement, en ik kan niet wachten om velen van jullie daar te zien.
Cisco CX heeft dit jaar een geweldige formatie gepland voor Cisco Live en we hebben het thema van Go Beyond volledig omarmd. Met presentaties, demo, bliksem, interactieve sessies en meer over de agenda voor volgende week, kunt u volledig worden bijgewerkt door het blog van James Turrell te lezen “De ervaring van de klant is voorbestemd om verder te gaan dan Cisco Live Amsterdam”.
Waarom ben ik nu zo enthousiast over het bijwonen van Cisco Live Amsterdam 2025? Zoals altijd zijn er veel redenen, maar hier zijn er enkele specifieke dingen waar ik van hou.
Allereerst is Cisco Live erg grappig, maar het is veel meer dan dit. Cisco Live brengt enkele van de beste en meest briljante geesten over de hele wereld samen en ik ben er graag middenin. De gelegenheid hebben om velen van u te ontmoeten en samen te werken die de toekomst actief modelleren, is vernederend en opwindend.
Vervolgens kan ik deelnemen! Zoals je zag in de blog van James, hebben we de onze Sessie van het centrum van de scène dit jaar, Versnellen de strategieën van modernisering en uitvoering van infrastructuren voor AI. Ik zal op het podium staan met onze Carlos Pereira, Cisco Fellow en Chief Architect, om te onderzoeken hoe klanten beter kunnen worden voorbereid op het AI -tijdperk. Terwijl bedrijven doorgaan met co-piloot met de IA en de push om de IT-infrastructuur te moderniseren aanzienlijk wordt versneld. Carlos en ik zijn klaar en wachten om onszelf onder te dompelen in het onderwerp en te laten zien hoe onze intuïties en vaardigheden op basis van gegevens kunnen helpen uw reis naar de IA te transformeren.
Naast de sessie van de centrale fase heeft de klantervaring van Cisco vier panoramische sessies van producten en strategieën gepland, evenals interviews, demo’s, curiosa, een loterij en meer in de cabine voor de Cisco -klantervaring. Bekijk al onze CX -interacties die beschikbaar zijn in de Cisco Live Session -catalogus of heb vorige week de hoogtepunten in James’s Blog. Vergeet niet om gedurende de week op de tribune te stoppen en probeer ook onze fotografische kiosk op basis van kunstmatige intelligentie.
Bovendien ben ik opgewonden om te spreken als onderdeel van de Partner Day op 10 februari, samen met Sandeep Milar en Anna Barker. In onze sessie “Exploiteer gegevens, automatisering en kunstmatige intelligentie om de adoptie, verlengingen en de snelste resolutie te begeleiden, zullen we de details van onze geplande innovaties delen en sommige van degenen die vandaag al in de CT -scan worden gebruikt.
En er is geen groter voorrecht dan om onze klanten te helpen hun successen te delen en ik ben verheugd om dit te doen in de sessie van 11 februari “Customer Success Story: Bouw het netwerk ter ondersteuning van duurzaamheid: Cisco en de Verenigde Naties naar de COP29”. Gehuisvest door Mary de Wysocki, Elnar Asadov en ik delen inzichten over hoe COP29, ondersteund door Cisco CX, in slechts 6 maanden een geweldig evenement organiseerde in de wereldwijde politieke fase.
Dinsdag 11 februari ben ik vereerd om onze prijzen voor de klanthelden te presenteren in de Cisco CX -standaard. Doe mee om 15:00 om de innovators en pioniers te vieren die samenwerkten met onze teams om de belangrijkste resultaten van de sector voor hun activiteiten te verkrijgen!
Tot slot ben ik verheugd om lid te worden van Kim Pasche, Britney Bartlet en Jose Van Dijk in een paneldiscussie in de hedendaagse gemeenschap van Cisco Live, waarbij de veelzijdige relatie tussen kunstmatige intelligentie (AI) en inclusiviteit wordt verkennen.
Zoals je kunt zien, is het een week vol met Cisco Live Jam. Ik hoop je daar te zien. We komen in Amsterdam bijeen en gaan verder! Laat hieronder een reactie achter en we beginnen het gesprek.
Deel: