Vind meerdere kanalen en bedrijven op WhatsApp

Vandaag introduceren we nieuwe functies op het tabblad WhatsApp Updates, waar zowel kanalen als Statussen te vinden zijn. We hebben jarenlang nagedacht over hoe we activiteiten op WhatsApp kunnen integreren op een manier die geen invloed heeft op persoonlijke chats, en we geloven dat het Update-tabblad de juiste plek is om dit te presenteren.

Het Update-tabblad is waar je nieuwe dingen ontdekt op WhatsApp – of het nu de status van een vriend is sinds hun bruiloft of het interessante kanaal van een maker – en wordt nu wereldwijd door 1,5 miljard mensen per dag gebruikt. Het Update-tabblad kan nu beheerders, organisaties en kanaalbedrijven helpen bij het opbouwen en groeien.

We zullen dit op drie manieren doen:

  • Kanaalabonnementen: Je kunt je favoriete kanaal ondersteunen, zoals je favoriete nieuwsnetwerk, en je abonneren om exclusieve updates te ontvangen tegen een maandelijkse vergoeding.
  • Gepromoveerde kanalen: We zullen je helpen nieuwe kanalen te ontdekken die interessant voor je kunnen zijn terwijl je door de lijst bladert. Voor het eerst hebben kanaalbeheerders een manier om de zichtbaarheid van hun kanalen te vergroten.
  • Advertenties in een status: Je kunt nieuwe activiteiten ontdekken en gemakkelijk een gesprek beginnen met hen over een product of dienst die ze promoten in een status.

Abonnementen, promoties en aankondigingen zullen alleen verschijnen op het Update-tabblad, ver weg van je persoonlijke chats. Dit betekent dat als je WhatsApp alleen gebruikt om te chatten met vrienden en familie, je ervaring niet zal veranderen.

Advertenties met privacy in gedachten ontworpen

Net als alles op WhatsApp zijn deze functies op de meest privacygerichte manier ontwikkeld. Je persoonlijke berichten, oproepen en statussen blijven end-to-end versleuteld, wat betekent dat niemand ze kan zien of beluisteren. Ook adverteerders niet.

Om advertenties te tonen in een status of kanalen waarin je geïnteresseerd zou kunnen zijn, zullen we beperkte informatie gebruiken zoals je land of stad, taal, de kanalen die je volgt en hoe je interageert met de aankondigingen die je ziet. Voor degenen die ervoor hebben gekozen om WhatsApp toe te voegen aan het Rekeningscentrum zullen we ook je advertentievoorkeuren en informatie van al je bestemmingen gebruiken.

We zullen nooit je telefoonnummer verkopen of delen met adverteerders. Je berichten, oproepen en persoonlijke groepen zullen niet worden gebruikt om de advertenties te bepalen die je te zien krijgt.

We zullen dit de komende maanden geleidelijk uitrollen en voor bedrijven en kanaalbeheerders die willen beginnen, is er meer informatie te vinden over hoe dat te doen Hier.



BRON

Verwante vermeldingen

Onthul nieuw audio-laboratorium in Britse ox-corridor

Vandaag openen we een nieuw $ 16 miljoen Audio Research Laboratory (£ 12 miljoen) in Cambridge, gelegen binnen de ossencorridor van de Britse overheid. Deze avant-garde-structuur is gewijd aan de…

Online toegang onder ouderlijk toezicht

Bij de bestemming staat de veiligheid van jongeren centraal en we hebben meer dan tien jaar geïnvesteerd in het ontwikkelen van producten voor tieners die hieraan denken. Binnen de sector…

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ben je verdwaald?

Nu beschikbaar: de beste deals voor hoofdtelefoons en oortelefoons

Nu beschikbaar: de beste deals voor hoofdtelefoons en oortelefoons

Gebruik van tweelingen op een smartwatch-besturingssysteem

Gebruik van tweelingen op een smartwatch-besturingssysteem

De nieuwe generatie monitoringanalysatoren

Smart Band 10 versus Smart Band 9: de onverwachte verandering

Smart Band 10 versus Smart Band 9: de onverwachte verandering

CEO Linda Yaccarino ontslagen na twee jaar

CEO Linda Yaccarino ontslagen na twee jaar

4 Nieuwe AI-updates voor Samsung Galaxy met Android

4 Nieuwe AI-updates voor Samsung Galaxy met Android