De agent AI leidt bedrijfstransformatie voor klanten.

De rol van de agent is de afgelopen maanden snel gegroeid, terwijl organisatorische leiders op zoek zijn naar manieren om de transformatie van de AI te versnellen. Wij zijn ervan overtuigd dat agenten + Copilot + Human Ambition een echte differentiatie van kunstmatige intelligentie voor onze klanten kunnen bieden. Door de autonome vaardigheden van een agent te plaatsen om voor zijn activiteiten te werken, ontsluiten onze klanten de kans van AI om een ​​grotere waarde te creëren. De recente introductie van Microsoft 365 Copilot -chat houdt onze belofte van “Copilot for All” aan door werknemers in de voorhoede van een chatinterface te bieden aan gratis, veilig en voor bedrijven. Onze klanten bouwen hun eigen gepersonaliseerde agenten met de lage code -eigenschappen van Microsoft Copilot Studio, waardoor ontwikkelaars van burgers en professionals de vaardigheden van Copilot kunnen uitbreiden en de unieke behoeften van hun sector kunnen bieden. We bieden ook het beste raamwerk van vooraf gedefinieerde agenten direct buiten de kaders, zoals de verkoopagent die onafhankelijk werkt om de verkopers te helpen de pijplijn op te bouwen en meer overeenkomsten met meer snelheid te sluiten. Op dezelfde manier hebben we onlangs redeneeragenten aangekondigd voor generieke doeleinden – zoals de onderzoeker en analist – en nodigen al onze Copilot Microsoft 365 -gebruikers uit om ze in hun omgeving te proberen.

Het is opwindend om te zien hoe agenten de pragmatische innovatie van de AI voor onze klanten begeleiden door de productiviteit te verhogen, vaardigheden te creëren door elke rol en functie en bedrijfsprocessen te verbeteren. Hieronder staan ​​enkele opvallende punten van het laatste kwartaal die de impact van een benadering van agent onderstrepen: van de verbetering van de ervaringen van werknemers tot vereenvoudigde werkstromen en besparingen op aanzienlijke kosten.

Aanbieders van softwarebestrijding van agenten Services Atoomwerk Azure Azure Foundry werd uitgebuit om Atom te maken, een kunstmatige intelligentie -agent die de digitale werkervaring voor werknemers transformeert en automatisch de service automatiseert. De adopters van dit agentbeheerplatform erkennen aanzienlijke voordelen, zoals Verlaging van de bedrijfskosten en de toename van de tevredenheid van werknemersmet een klant bereikt een bestand Deflexing percentage van 65% binnen zes maanden na de implementatie en projecties van 80% tegen het einde van het jaar. De integratie binnen de Microsoft -teams en andere bedrijfstools heeft de levering van diensten verder vereenvoudigd, waardoor werknemers gemakkelijker toegang tot informatie en ondersteuning hebben. De aanpak onder leiding van de integriteit van het bedrijf leidde tot een 20% toename van de precisie en 75% vermindering van de responslatentie vergeleken met concurrerende oplossingen.

Ondersteuning van werknemers terwijl het beheer van de grote vraag naar interne verzoeken en om een ​​meer bevredigende werkomgeving te creëren, BDO Colombia Copilot Studio en Potenza -platform die werd gebruikt om Betic 2.0 te ontwikkelen, een agent die de belangrijkste processen en financiering centraliseert en automatiseert. De agent De operationele werklast daalde met 50%, optimaliseerde 78% van de interne processen en vertoonde een precisie van 99,9% in de beheerd verzoeken. Hij heeft ook bijgedragen aan het verminderen van dupliciteitswerk, het optimaliseren van werkstromen, het verbeteren van de ervaring van werknemers-cliënt en blijft fungeren als een concurrerende differentiatie voor het bedrijf op de markt.

Dow Hij gebruikt agenten om het proces van het analyseren van de verzendfactuur te automatiseren en zijn wereldwijde supply chain te vereenvoudigen om nieuwe efficiëntie en waarde te ontgrendelen. Dow ontving elk jaar meer dan 100.000 verzendfacturen via PDF en bouwde een autonome agent in Copilot Studio om te scannen op het factureren van onnauwkeurigheden en verschijnen in een dashboard voor de beoordeling van werknemers. Agent Freight gebruiken – Een tweede geïntegreerde agent in Copilot Studio – Werknemers kunnen de “dialoog met de gegevens” in de natuurlijke taal verder onderzoeken. Agenten helpen werknemers Los de uitdaging op van verliezen die in een paar minuten onafhankelijk verborgen zijn verborgen in plaats van weken. Dow verwacht Bespaar miljoenen dollars op verzendkosten door een grotere precisie van logistieke tarieven en facturen binnen het eerste jaar.

Als een toonaangevende leverancier van duurzame energieverbruik in België, Aeneco Meer dan 1,5 miljoen klanten zijn nodig. Door de prestatieproblemen met hun bestaande chatbot te ondervinden, ontwikkelde Aeneco een nieuwe agent onder leiding van kunstmatige intelligentie met behulp van de grafische interface zonder code in Copilot Studio. Deze meertalige agent werd in slechts drie maanden op de website van het bedrijf gedistribueerd en werd perfect geïntegreerd met zijn live chatplatform. De nieuwe agent beheert 24.000 chats per maand – een stijging van 140% in vergelijking met de vorige oplossing – en is opgelost 70% meer gesprekken voor klanten zonder een overdracht naar een live vertegenwoordiger. Voor verzoeken die een escalatie vereisen, biedt de agent een samenvatting die wordt gegenereerd door het gesprek voor een meer geoptimaliseerde callcenterervaring.

Vent de voorspelling van trends en consumentenmarketing opnieuw uit, De bedrijven van Estée Lauder Inc. Leva Copilot Studio om Consumeriq te ontwikkelen, een agent die de gegevens van consumenten centraliseert en vereenvoudigt om onmiddellijke toegang tot onmogelijke inzichten mogelijk te maken. Suggesties in natuurlijke taal gebruiken, de agent Verminder de tijd die nodig is voor marketingexperts om gegevens van uren tot seconden te verzamelen, terwijl het besluitvormingsproces wordt versneld en helpt bij het voorkomen van dubbele onderzoek. Samen met het onderzoek Azure Openi en Azure AI kunnen de teams gegevens verzamelen, trends identificeren, marketingbronnen bouwen, onderzoek informeren en producten op de markt sneller verplaatsen.

Om voorstellen te creëren en het herstel en de organisatie van kennis te vereenvoudigen, Fujitsu Agent Service aan de Azzurato in Azure aan de Foundry om een ​​intelligente en schaalbare intelligente agent te ontwikkelen voor de automatisering van verkoop. De agent Productiviteit van de 67%verkoopteams nam toe, geconfronteerd met kennislacunes en stonden ze in staat te stellen relaties op te bouwen met sterkere klanten. Deze transformatie heeft teams in staat gesteld om over te gaan van intensieve tijdelijke activiteiten naar strategische planning en de constructie van relaties met klanten, ter ondersteuning van nieuwe medewerkers met productinformatie en strategische gids.

Om handmatige activiteiten te verminderen en werknemers te helpen uitzonderlijke ervaringen te bieden, Global Baker Kindergroep Hij richtte zijn eerste centrum van uitmuntendheid ooit op. Met behulp van elektrische platformoplossingen en Copilot Studio creëerden de teams 7000 voeding -apps, 18.000 processen en 650 agenten om toegewijd werk te verminderen en de consumentendienst te verbeteren. Het automatiseren van de activiteiten van lage waarde, het bedrijf Elk jaar tientallen miljoenen dollars besparen bij ontwikkelingsinspanningen en operationele efficiëntie. Grupo Bimbo wordt ook gemigreerd naar Azure vanwege zijn vaardigheden van kunstmatige intelligentie, schaalbaarheid, beveiliging en snelle tijd op de app -markt.

Kpmg Ontwikkeld om te conformeren: een agent die helpt bij het identificeren van de omgeving, sociale conformiteit en governance. Met behulp van Microsoft naar technologieën helpt de agent om relevante verplichtingen te identificeren, om verklaringen in de natuurlijke taal te genereren, de effectiviteit van de controle en de remake van de besturingsbeschrijvingen te evalueren. Dit heeft al een van zijn klanten geholpen om te bereiken Verbetering van 70% in de beschrijvingen van controles en risico’s, een vermindering van 18 maanden in de deadlines van het nalevingsprogramma en een 50% verlaagd in de inspanningen van de in uitvoering van de naleving. KPMG gebruikt ook een agent om nieuwe medewerkers te ondersteunen door historische modellen en referenties te bieden Versnellen het onboarding-proces en verminder 20% vervolgoproepen.

Om zijn klantenservice -activiteiten aanzienlijk te verbeteren, T-Mobile Gebruikte Potenza -app om promogenius te ontwikkelen, een app die promotiegegevens van meerdere systemen en documenten combineert om retailmedewerkers in de frontlinie te onderhouden die zijn uitgerust met de nieuwste promotie -informatie voor klanten. Met behulp van Copilot Studio heeft het bedrijf een agent in de app opgenomen, zodat vertegenwoordigers van de klantenservice onmiddellijk kunnen zoeken naar technische details van de fabrikanten van apparaten E Creëert een weergave aan de klant van productinformatie in een fractie van de tijd dat handmatig onderzoek zou vereisen. Promogenius is de Tweede app die het meest in het bedrijf wordt gebruiktMet 83.000 unieke gebruikers en 500.000 lanceringen per maand.

Copilot Studio gebruiken, Maagdelijk geld Ontwikkeld Redi: een agent die fungeert als een digitale host binnen een mobiele app voor klanten van creditcards. De agent, getraind om de spreektaal te begrijpen en zelfs bekend om grappen te vertellen, fungeert als een veilige manier voor klanten om snel antwoorden te krijgen en tegelijkertijd de juiste context te begrijpen voor wanneer een live -vertegenwoordiger vereist is. Het bedrijf ziet deze agent als een hulpmiddel voor zijn werknemers om klanten beter van dienst te zijn, Beheer meer dan een miljoen interacties, verhoogt de klanttevredenheid en word een van de meest gestemde servicekanalen van de bank. Redi nu Ondersteunt klanten via de digitale platforms van Virgin Money en is erkend met een prijs in de sector voor de IA in financiële diensten.

Om werknemers te helpen bij het navigeren in talloze procedures, in evolutie van complexe voorschriften en banksystemen, Wells Fargo Een agent gebouwd via teams om snelle en nauwkeurige klantenondersteuning te garanderen. Met behulp van grote taalmodellen biedt de agent onmiddellijke toegang tot 1.700 interne procedures op 4.000 bankfilialen. Werknemers kunnen nu de benodigde informatie sneller identificeren zonder ondersteuning van een collega, met 75% van de zoekopdrachten die plaatsvinden via de agent en de responstijden zijn afgenomen van 10 minuten tot 30 seconden.

Er is een enorm potentieel voor agenten om de eerste differentiatie voor organisaties over de hele wereld te begeleiden, vooral in combinatie met een co -pilot e menselijke ambitie. In Microsoft zijn we van mening dat de IA betrekking heeft op de verbetering van menselijke resultaten, de vrijgave van het potentieel en de democratisering van intelligentie voor zoveel mogelijk mensen met onze cloudoplossingen en AI, zoals getoond, zoals getoond van kunstmatige intelligentietransformatie van meer dan 700 klanten en partners. Ik kan niet wachten om met u samen te werken om de voortdurende mogelijkheden voor kunstmatige intelligentie te ontgrendelen, pragmatische innovatie te begeleiden en een aanzienlijke commerciële impact voor uw organisatie te creëren.

Tags: AI, Azure to Agent Service, Azure to Foundry, Azure AI Search, Copilot, Copilot Studio, Microsoft 365 Copilot Chat, Microsoft Azure Openi Service, Microsoft Teams, Power Platform, Researcher en Sales Agent for Sales



BRON

  • Verwante vermeldingen

    Wereldwijde soevereine oplossingen voor Europese organisaties

    Vandaag zetten we de volgende stap om onze Europese digitale verplichtingen te versterken om onze klanten te verbeteren met een grotere keuze, meer controle over hun gegevensprivacy en over de…

    Microsoft Build 2025: Het Tijdperk van AI-agenten en Het Bouwen van het Open Agistische Web

    Tl; DR? Luister naar het nieuws als een overzicht van de door de AI gegenereerde audio die wordt uitgevoerd met behulp van Microsoft 365 Copilot. We zijn het tijdperk van…

    Geef een reactie

    Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    Ben je verdwaald?

    Oracle Academy Faculty Day in Oeganda voorziet docenten van gratis leermiddelen

    Nu beschikbaar: de beste deals voor hoofdtelefoons en oortelefoons

    Nu beschikbaar: de beste deals voor hoofdtelefoons en oortelefoons

    Gebruik van tweelingen op een smartwatch-besturingssysteem

    Gebruik van tweelingen op een smartwatch-besturingssysteem

    De nieuwe generatie monitoringanalysatoren

    Smart Band 10 versus Smart Band 9: de onverwachte verandering

    Smart Band 10 versus Smart Band 9: de onverwachte verandering

    CEO Linda Yaccarino ontslagen na twee jaar

    CEO Linda Yaccarino ontslagen na twee jaar